Allround Office

FAQ

FAQ

 Kan ik de producten ook eerst komen bekijken?
Ja natuurlijk! Wij hebben een grote showroom aan de Stuartweg 23 in Vianen. Hier staat een groot deel van ons assortiment tentoongesteld en u kunt hier op uw gemak rondkijken. Onze adviseurs helpen u graag bij het maken van de juiste keuze. Als u er zeker van wilt zijn dat het product aanwezig is, neemt u dan eerst contact met ons op.

Hetgeen ik zoek staat niet op de website, heeft u nog meer producten?
Op onze website staat slechts een deel van ons assortiment. Wij zijn dealer van verschillende gerenommeerde merken, zoals o.a. Markant, Viasit, Rovo Chair, Mobitec, Swan, Concept Chair, Herman Miller, Newstar, Smit Visual Supplies, Quadrifoglio en Robberechts. Veel producten verlangen wat toelichting en hebben wij om die reden niet op de site gezet. 

Kan ik een stoel op proef bestellen?
Ja natuurlijk! Zo kunt u eerst 7 dagen testen of de stoel aan uw wensen voldoet en daarna beslissen over het aanschaffen ervan. Zo weet u zeker dat u de juiste stoel heeft gekozen. 

Ik wil verschillende producten bestellen, maar niet alles is snel leverbaar. Kunt u ook in 2x leveren?
Jazeker! Als u uw levering in 2 of meerdere fases wenst te ontvangen, neemt u dan contact met ons op.
Houdt u er wel rekening mee dat dit waarschijnlijk extra kosten met zich meebrengt.


Allround Office Keurmerk

Ons gebruikte meubilair wordt goed gecontroleerd en indien goed gekeurd, voorzien van een Allround Office keurmerk sticker. Voordat een meubel een Allround Office keurmerk krijgt  dient het grondig gereinigd te zijn, compleet te zijn (inclusief legborden) en goed werkende onderdelen en mechanieken te hebben. Het zitmeubilair wordt extra gecontroleerd op de bekleding, schuim in zit- en rugkussens, goed rollende wielen, de gaslift en de degelijkheid van de onderstellen. De kantoormeubelen worden pas verkocht als ze voorzien zijn van een Allround Office keurmerk.  




FAQ