Allround Office

Bestellen & bezorgen

Bestellen & bezorgen

Online bestellen

Bij Allround Office bestelt u eenvoudig uw nieuwe en gebruikte kantoormeubelen online voor de laagste prijs. U selecteert de kantoormeubelen en kiest waar mogelijk de gewenste kleur en het materiaal van uw nieuwe kantoormeubilair. 


Heeft u toch nog vragen tijdens het bestellen, dan kunt u contact opnemen met onze verkoopafdeling: 

0347-324777 Bert Snoek 


Winkelmandje

In uw winkelmandje vindt u een overzicht van de door u geselecteerde kantoormeubelen. Indien het overzicht van kantoormeubelen in uw winkelmandje naar wens is, klikt u op bestellen.


Inloggen of Registreren

Bent u reeds klant dan voert u uw e-mailadres en wachtwoord in om in te loggen.


Bent u een nieuwe klant, dan klikt u op de knop ‘Nieuwe Klant’. U voert nu uw (bedrijfs)gegevens in en klikt op ‘Opslaan’. U keert nu terug naar de pagina waar u vandaan kwam. 


U klikt nogmaals op ‘winkelwagen’, nogmaals op bestellen en controleert uw gegevens. 


Betaalmogelijkheden

Indien alles klopt, kiest u één van de 4 betaalmethodes:

  • Per bank vooruit
  • Contant bij aflevering
  • iDeal
  • Op rekening ( alleen voor vaste klanten )

Klik vervolgens op ‘Bestelling Afronden’ om uw bestelling definitief te plaatsen.


Na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling verwerkt en nemen wij contact met u op om een afspraak te maken voor de levering van uw nieuwe of gebruikte kantoormeubels.


Bezorgen:

Wij leveren kantoormeubels door heel Nederland. Uw nieuwe en gebruikte kantoormeubilair wordt gratis ongemonteerd op de begane grond geleverd of op etage per lift te bereiken. vanaf € 250,00 exclusief BTW, daaronder berekenen wij € 50,00 exclusief BTW aan verzendkosten. 


Afhaal is ook mogelijk, de eventuele bezorgkosten worden dan automatisch verwijderd uit uw bestelling.


Desgewenst kunnen wij u van dienst zijn met montage, vraag naar onze voorwaarden.




Bestellen & bezorgen